استوری خلاقانه ضامن موفقیت کسب و کارهای آنلاین

استوری اینستاگرام
استوری های خلاقانه

استوری خلاقانه ضامن موفقیت کسب و کارهای آنلاین است. کسب و کارهای موفق در تمامی فضاهایی که امکان تبلیغات فعال برای آن ها محیا باشد حضوری همه جانبه دارند. خلق استوری خلاقانه در اینستاگرام برای موفقیت یا شکست یک کسب و کار نقش مهمی را ایفا می کند.اینستاگرام بستری برای معرفی شخصیت شغلی هر فرد است. اینستاگرام امروزه به صفحه ای برای بازاریابی تجاری تبدیل شده است. صاحبان مشاغل و کسب و کارها باید به دنبال راه هایی برای جذب هر چه بیشتر مخاطبین هدف خود باشند.

استوری خلاقانه ضامن موفقیت کسب و کارهای آنلاین و حتی مشاغلی که به صورت آفلاین فعال بوده اند و تازه در صدد معرفی خود به صورت مجازی نیز هستند می شود. ساخت استوری ها در اینستاگرام به آنها کمک می کند تا بتوانند مشتریان بالقوه خود را کشف کنند. بسیار مهم است که این استوری ها چگونه طراحی و برنامه ریزی شوند. بیزینس های موفق در سایه خلق استوری های نوآورانه و با زیبایی های بصری به دنبال جذب و تعامل هر چه بیشتر مخاطبین خود هستند.

اینستاگرام برخلاف تصور عموم تنها فضایی برای ارائه عکس و پست های شخصی نیست. امروزه به راحتی به بستری ایده آل برای ارتباط گیری با مشتریان برندها و کسب و کارها تبدیل شده است. این مزیت را نباید به راحتی نادیده گرفت بلکه باید ماننددیگر بیزینس های موفق و فعال که نیاز دارند همیشه برای طرفداران خود در تعامل و تبادل باشند بیشترین بهره را از آن گرفت. برای داشتن استوری خلاقانه و نوآورانه تمام تلاش خود را بکنید زیرا تاثیر به سزایی بر مخاطبین خود خواهید داشت.

چرا استوری ها ابزاری قدرتمند برای کسب و کارهای آنلاین محسوب می شوند؟

استوری ها ابزاری قدرتمند برای مشاغل محسوب می شوند. مهم است که استوری های خود را نوآورانه و خلاق بسازید. استوری ها فضاهای مناسبی برای ارائه ی زنده و پویا برای کسب و کارهای شماست . در واقع خلق محتوای خلاق و نوآورانه و در عین حال زیبا و کارآمد برای مخاطبین شما امری بسیار مهم است. از آنجایی که تولید محتوای بصری مانند عکس و استوری تاثیر گذارتر از محتوای متنی است پس مهم است که چگونه آنها را طراحی می کنید.

استوری ها امکان ارسال محتوای بیشتری را برای شما مهیا می کند. داستان هایی که شما در صفحه خود به نمایش می گذارید در واقع این مطلب را بیان می کنید که در تمام شرایط می خواهید مخاطبین خود را همراهی کنید و به آن ها وفادار هستید. از آنجایی که مصرف کنندگان دوست دارند همیشه در جریان فعالیت های برند های محبوب خود باشند استوری ها که به صورت ۲۴ ساعته گذاشته می شود این روند و نظم را در تبلیغات مشاغل ایجاد می کند. استوری ها تجربه ای قدرتمند و همه جانبه برای تبلیغات شما هستند.

در آغاز کار اهداف و استراتژی های برند خود را مشخص کنید. با برنامه ریزی و در ساعتی مشخص استوری های خود را ارائه دهید. نکته مهم، طراحی استوری هاست. هرچند شاید کار ساده ای به نظر بیاید اما از آنجایی که در روند پیشرفت و ترقی کسب و کار شما می تواند بسیار موثر باشد پس باید تمام نکات لازم برای داشتن استوری های نوآورانه و خلاق را در نظر داشته باشید. استوری ها داستان های شگفت انگیزی را می توانند ارائه دهند، زیرا تصاویر و فیلم ها تاثیر بیشتری را می توانند بر روی مخاطبین خود داشته باشند.

اهمیت به کارگیری استوری ها در اینستاگرام

بنرهای اینستاگرام

هر چه مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند زمینه برای شناخته شدن برند شما بیشتر می شود. به کارگیری استوری های منظم و هدفمند در اینستاگرام می تواند به بیزینس شما کمک شایان ذکری کند. شما می توانید با این استوری ها آرام آرام مخاطبین خود را با کسب و کار خود آشنا کنید و به راحتی آنها را به دنبال خود بکشانید و این یعنی جذب اعتماد مشتریان بالقوه.

اهمییت استفاده از استوری ها در پیشبرد و شناخت هرچه بیشتر یک بیزینس بسیار مهم است اما شاید در نگاه اول به دلیل وجود امکانات و آپشن های زیاد برنامه اینستاگرام این تصور به ذهن ها خطور کند که به راحتی می توان یک استوری حرفه ای را طراحی کرد. مطلبی که در زمینه طراحی استوری حائز اهمیت است این است که زمانی که می خواهید برای تبلیغات یک بیزینس و کسب و کاری استوری طراحی کنید تنها این امکانات کافی نیستند.

استوری ها در واقع داستان های دنباله داری هستند که با یک هدف مشخص در یک بیزینس خاص برای جلب اعتماد مشتریان ساخته و طراحی می شود. اینکه از چه مکان هایی فیلم برداری شود و یا اینکه بهترین زمان برای ارئه استوری چه زمانی است همگی برنامه ای است که یک طراح می تواند با توجه به رصد رقیبان آن برند پیاده کند. استفاده ی مناسب از هشتگ ها و یا بیان موقعیت مکانی استوری نیز بسیار مهم است.

ویژگی های طراحی استوری های خلاقانه

نکاتی که برای طراحی یک استوری موفق لازم است به آنها توجه داشت بسیار زیاد است و عدم توجه به آنها نتیجه عکس را بر بازاریابی برند شما خواهد داشت. هرچه این استوری ها با استراتژی و اهداف مشخص و در زمانی خاص در تعداد زیاد طراحی شوند روند به دست آوردن محبوبیت و اعتماد کسب و کار شما تندتر می شود. البته این نکته هم مهم است که آیا فرستادن تعداد زیاد استوری سبب موفقیت بیشتر شما می شود یا نه؟ این پاسخ را هم یک طراح با توجه به نوع کسب و کار شما و میزان تبلیغات شما تا آن زمان می تواند تخمین بزند. اینکه رقیبان شما تا کنون چقدر بازاریابی کرده اند و یا اینکه از چه نوع تبلیغاتی بیشتر استفاده کرده اند آنالیز تمام این نکات را یک طراح می تواند به راحتی بر عهده داشته باشد و نتیجه مناسب شما را ارائه دهد.

هر چه قدر برای طراحی های خود حساسیت به خرج بدهیم نتایج حاصله موفقیت آمیزتر خواهد بود. کاری که یک طراح برای ساخت استوری ها انجام می دهد از جزئیات زیادی برخوردار است که نتیجه موفق آن نشان دهنده این ریزه کاری هاست. پس اگر برایتان مهم است که همیشه در نگاه مشتریان خود پویا و خلاق باشید طراحی استوری های خود را به متخصص آن بسپارید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در google
Google+
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.